1seher 39+5 sabahtan beri geçmeyen bir bel ağrısı ve ara ara kasıklara yayılan bir ağrı daha önce böyle bir şey yaşayan varmı ?
denizdalgasi1 1seher 36+5 bende de 2 gündür geçmeyen bel ağrısı var ama sadece belim ağrıyor sancım yok sebebini bilmiyorum