Kızlar çarşamba kontrol var 34 haftada oluyoruz alttan muayene eder mi bilmiyorum ama bana hiç alttan muayene yapılmadı bilmiyorum merak ettiğim şey altı komple çıkarıyor muyuz? Devlette muayene oluyorum ben doktorun odasında sedyede var şu bacakların ayrıldığı doğum şeyside var işte içeriye geçip hazırlanın alttan muayene edicem derse napacam pantolunu çamaşırı çıkarıcam mı komple örtü felan veriyorlar mı?