melekylmzr Nutellaaaa elinize sağlık çook güzel olmuş 🤍sağlıkla kullanmak nasip olsun bende yapmak istiyordum 4 ip mi kullandınız acaba
Azizinannesi2 Nutellaaaa Çok güzel olmuş ellerine sağlık bende battaniye diye aldım ipleri portbebe yaptım 😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Nutellaaaa cok guzel olmus 🌸bende su yesilini örmustum insallah kullanmak nasip olur🤰🥰