Öncelikle gecmis olsun, aynı durumu ben de yasadim aylarca sacim dokuldu. Kasinti ve yaglanma artinca doktora gittim ilaç olarak sadece kortizol yazdı dayanilmaz kasinti olursa kullan diye. Kesinlikle almadım kullanmayin sizler de. Tavsiyem bitkisel bir sampuana geçin, iki güne bir banyo yapin ve asiri sıcak su ile dus almayin. Zamanla kendiliginden geçti. Ama abartmiyorum 3ay kadar sac dokuldu, sonra durdu. Dogum sonrası yine dokulecekmis. Allah yardımcımız olsun