Mervesaglam23 Canım benim 36 haftalık bugn ama bir hafta önde gittgimiz için bugun çatı muayenesi yapalım demişti gittim ve hiç acımadı üstelik kendimi kastığım halde ben çok korkarm ilişkidede mesela kasarm flan ama ona rağmen hiç acı hissetmedm doktorum çok naif davrandı 😊 ama benim çatım darmış birazcık şuan doğuma kadar bebeğin kilosuna bağlu normal veya sezeryan olmam 😌 Normal istiyorum dua edin nolur ama tabiki önceliğimiz sağlık