👶🏼
Sedaarii41 bende 0 görünüyor😅
Ysmmmnn yokmu hala bi hareket 😂
Sedaarii41 sabah uyandım nişanım grlmiş halada gelmeye devam ediyo ve sancılarım ağırlaştı
Son 5 ama hala beklemedeyim 🤷♀️
Ysmmmnn benim nişanım geleli 1 haftayı geçti ama birşey yok sancıya dair
Ysmmmnn rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah darısı başıma
Sedaarii41 yatışım yapıldı 5-6 cm açıklığım barmış
Ysmmmnn belirtilerinin neydi acaba sancılarını düzene binince mi gittiniz hastaneye
Ysmmmnn sabaha kucağında olur inşallahhhh 😍❤️
Sedaarii41 şuan kucağımda
Ysmmmnn Maşallahh banada dua et nolur bir an once doğurayım sağlıkla
Sedaarii41 hayrlıca inşsllah
Son 6 yazısı, ne nişan ne su ne açılma var. 🤷🏻♀️