Zehrayenianne Haftamızdayız gerçekten çok artmaya başladı yürüyemiyorum evimin işlerini yapamıyorum bacak aramdaki kemik kırık gibi ağrıyor sızlıyor bebeğim normal iri bir bebek değil ilk gebeliğim neden böyle çok ağrıyor ne yapsam geçer 😔
Yarendurmazz Zehrayenianne 38. Haftamdayım o kadar çok ağrıyor ki yürümek yatmak yatarken dönmek eziyet afedersiniz bazen şeyimi tutarak yürüyorum çok zor🤦🏻♀️
Funda2735 Zehrayenianne al benden de o kadar danki çürümüş gibi kemiğim en sabahları penguen gibi uyanıp yürüyorum bütün faaliyetlerim bitmiş gibi vee magnezyum soda hepsini denediğim tiğim halde geçmedi maalesef
Mom2525 Zehrayenianne 38. Haftadayim birkaç haftadır yaşıyorum yürüyemez dönemez kalkamaz oldum doktorlara söyleyince normal diyorlar 🤷
Zehrayenianne Eman Bende uzanınca geçiyor ama sürekli de uzanamıyoruz dinlenemiyoruz ev hanımlığının kaderi 🥺
madame yatarken bacak araniza yastık koyabilirsiniz baskıyı azaltıp biraz daha rahat ettirir cokda dinlenin ayakta cok kalmamaya çalışın bende o kemik ağrısından cok cektim ama suan 35 haftaligim cok nadir oluyor
Zehrayenianne madame yastık kullanıyorum yatarken iyi geliyor 35 haftalık olursak daha da artar diye düşünüyordum ben bebek büyüdükçe çoğalır diye azalır dediniz mutlu oldum ☺️
madame Zehrayenianne cok ayakta kalinip is yapılırsa o zamanlar agriyor ama genel olarak hep yatislarda olunca agri cok olmuyor asagi baskı olmadigi icin😅
Ozcifci Bende 37 haftadayım ayni şekilde çok agrım oluyor ayağa kalktimda falan bir müddet topalliyorm hayırlısıyla bii doğursak insaalah
Havvadem Haftadayim 30 dan beri cekiyorum cati agrisini doktor normal diyor koltukdan ilk kalkdigimda asagi cekiyor resmen beni catim bi kac adim topalladikdan sonra topluyorum kendimi 😁