jerry kızlar 2.sezeryanım olacak pazartesi tecrübeli olmama ragmen korku heyecan bir arada dua istiyorum sizden 1. cok zor acılı geçmişti bu sefer ki kolay geçsin lütfen dua edin benim için Allah sizede sağlıklı dogum lar nasip etsin🙏❤️
rabiagucer03 jerry benimde kasımda 2. Sezeryan inanır mısın bende de var o korku heyecan sanki ilkmiş gibi ALLAH yardımcın olsun inşALLAH kolay geçer AMİİİNNN çok fark var mı çocuklar arasında yaş peki 🥰🌼
2inciannelik jerry test istiyorlar mı onu merak ediyorum. Aşı olanlardan da test yapmaları isteniyor mu doğum için
Beyza_07 jerry umarım güzel geçer acısız sancısız geçirirsin inşallah sağ salim kucagına alırsın 😍 Dualarım seninle☺️ Bu arada doğumdan sonra nasıl geçtiğini bizede haber verirmisin bende 2. Sezeryanımı olucam ama cok korkuyorum 🥺
jerry rabiagucer03 cok sagol canım seninde Allah yardımcın olsun. oglum 1 bucuk yasında cok yok arası bakalım senin ne kadar arası
rabiagucer03 jerry ALLAH razı olsun teyzesi 🌼❤️ İki buçuk yaşında olacak kızım inşALLAH oğlum doğduğunda 🥰
fatmanuruslu42 2inciannelik isteniyor canım ben 2 doz asımı oldum yine de test istedi bugun gıdıp verdim
jerry 2inciannelik benden istemediler 2 doz aşımıda oldum özel oldugu için mi acaba bişey demediler valla hiç
betuss10 jerry rabbim sağ Salim kavuştursun sizi birbirinize inşallah🌸 benim de pazartesi zorunlu sezaryenim var 38+6 oluyoruz ilk doğumum ilk sezaryenim siz de bana dua edin lütfen kendimi korkutmamak için düşünmemeye çalışıyorum ben 😂🙏🏻
jerry betuss10 dualarım sizinle korkmayın hiç ne kadar sakin kalırsanız o kadar iyi emin olun Allah yardımcınız olsun cok cabuk atlatın inşallah 😍🙏