İyi akşamlar bebeğim ocağın sonuna doğru doğacak inşallah. Ben ufaktan başlamak istiyorum sadece dün ilk defa 4 tane tek alt pijama, bir tane alt üst takım, 3 lü ağız mendili aldım evde de var oglumun bebeklikleri faln. Şimdi merak ettiğim şu anneler☺️ Tam kışın ortasında doğacak Mesela kaç tane askılı , kısa kollu , uzun kollu zıbın, kaç tane takım kaç tane üst veya alt faln almalıyım?