Merhaba dün 15+4 te muayene oldum rutin süreç olarak kilo kontrolü,kan ve idrar tahlilime bakıldı kullandığım ilaçlarla alakalı doz yenilendi.. bacak boyu ,karın ve kafa çevresi ölçüldü ,kalp odacıklarının beyin kısmının kontrolleri yapıldı, cinsiyeti net öğrenemedik önüne kordon geldi pozisyon secdede durur gibiydi doktor oldukça uğraştı fakat kesin birşey söylemek doğru olmayacağı için haftaya sadece cinsiyet görmek için tekrar çağırdı