Bln35 Normal en güzeli sokaktaki hayvanlar bile kendi kendine sessiz sessiz yapıyor eskiler hep normal yapıyorlarmış biz niye yapamayalım,böyle düşüne düşüne cesaretlendir kendini 35 haftalığım hiç sezaryen düşünmedim
Nehir3351 Ozcifci cnm bende aynı senin durumdayım 2 si normal oldu bu sezeryan korku heycan var bende 😏😏
asude456 Melikeapakk ben bir kez normal doğum yaptim ama bebek kucuktu ondanmi kolay geldi bana bilmiyom , ağrisida öyle aman aman bisey degildi adet ağrisinin bi tık üzeriydi ama 3 kg bi bebek nasil çikar ona kafam takiliyo hep 🤣🤣
Haticeergunn21 2 normal doğum yapan biri olarak kesinlikle normal doğum. Asla şaşmayın. Eltim 7 yıl önce sezeryan oldu hala ağrısı var bazen çok zorlaniyr . He her doğum dan sonra zorluk artiyo. Ama normal doğumda her doğum artk dahada kolay oluyr. Ve bazen dikissZ oluyr. Dogurdugun gibi pıt ayaktasin . :) Korkma sen yeterki sancın gelsin söyle. Sancın geldikten sonra artk akışına birakiyosun.