Makarnacik Kızlar bebeği ters duran var mı? Nefes darlığı falan yapıyor mu ? Ben 37 deyim hala dönmedi muhtemelen dönmeyecek ama boğulacağım nefessizlikten
Eda-5807 Makarnacik benımkı ters ama aceyıp bır sekılde nefes almama ve dar alanda kalınca kalp çarpıntım oluyor
Oznurunannesi Makarnacik 38+3 hala donmedi benim.kiz bende ters dogmusum zaten anasina crkmis kizim sezeryan yolu gozukuyor sanki
Mom726272 Makarnacik 33 haftalıkken döndü 36 haftalık hamileyim gece uyuyamama nefes darlığı aşırı halsizlik var bende de
Esmaemrullah25 Benim de öyle bebeğim ters halen de dönmedi 37+4 teyiz bizde sancilarimda var doktor sezeryan olabilirsin dönmezse bebek
Makarnacik Esmaemrullah25 aynen ya bana da 32 de demişti hala dönmedi muhtemelen sezeryan tarihi verecek pazartesi gittiğimde
Makarnacik Eda-5807 evet ya benim de öyle yukarda duruyor çok zorlanıyorum boğulacak gibi oluyorum. Daha ne kadar dayanabileceğim bilemiyorum🥲
edasahbazsahin Benim de kızım ters duruyor umarım döner. 32+2 doktor henüz erken dedi ama benim annemin tüm bebekleri ters doğmuş genetik olabilir diye düşünüyorum 🙄
Makarnacik edasahbazsahin valla ben düz doğmuşum ama bilemedim ihtimaller var tabi 😅sağlıcakla atlatalım da inşallah hepimiz artık sezeryan da olsa doğacak bir şekilde :)
Eda-5807 Makarnacik benımkı ayaklarıyla mıdeme baskı yapıyor kafası asagıda benı bazen mahvedıyor o kalp çarpıntısı
Makarnacik Oznurunannesi bana da öyle geliyor valla ya, bebeklerin yüzde 4 ü dönmüyormuş sadece bizimkiler de onlardan🙈
Dmrhzn Bende en son geçen hafta 35 haftaliken gittim hala dönmemişti ama karnım aşağı düştü acaba dönmüş olabilir mi
Elffffff Benim de ters duruyor 33+2 deyiz acaba erken mi ya da yapmamız gereken bir şey var mı dönmesi için
Makarnacik Eda-5807 Elffffff benim bildiğim yapılması gereken bir şey yok bebekler yerçekiminden etkilenip kendi kendilerine dönerlermiş çünkü. Sizinki için henüz erken olabilir ya genelde 36 ya kadar dönüyorlarmış çünkü
Eda-5807 Makarnacik ben 30 haftalıkken gıttım ters dönmüş dedı 36 yıne gıttım oda dedı normal Doğum pozısyonunda dıye