aslanreis Deletedmom93428 rahim gerilip büyüdükce oluyodur heralde son zamanlar çünkü doktorunuza danışın ne dicek bakalım
Eda-5807 ulku0707 bilmiyom valla doğmadan ageıdan uyuyamıyoz doguncada bebekle ılgılenmekten uyuyamıycaz 🥰😌
ulku0707 Eda-5807 ben öğlen uyudum kusmayka kalktım kustum falan yüzüm şiş dudaklarım falanda şiş bişey olur mu ya korktum
Eda-5807 ulku0707 neyse sağlıkla gelsınler kucağımıza başka bısey ıstemem rabbım ısteyen herkese nasıp etsın 😌
Eda-5807 ulku0707 bende kusma yokta bel agrısı var yatamıyorum bıde sağa yatsamda sola yatsamda kalkıp oturunca karnımda acayıp bır sekılde acı oluyor
Zeynepdogan Deletedmom93428 kuzum bu hurma bizde ise yaramadimi ne baksana bizim bebeler cikmadi hala 🤭🤭🤭😂
Sebnemkader Deletedmom93428 bende de var aynı durum. 37. Haftadayım. Kasıklarım da ağrı oluyor ama bazen geçiyor. Bir de karnıma iğne batar gibi acı hissediyorum.