Ben bugün yaptırdım 32. Haftamın içerisindeyim biontech oldum 💉🙄 Haberlerde yoğun bakımdaki hastaların onda birinin hamileler olduğunu duyunca yaptırdım. Çok ağrım vardı gündüz şu an iyiyim. Umarım kızım için de kendim için de doğru karar vermişimdir.