Kubra1090 e bebekte sormuştum çalışan kız ’avent iyi ama ilerleyen zamanlarda biberonun meme kısmının değişmesi lazım ve şuanda üretilmiyor o yüzden bebek büyüyünce biberonu değişme ihtimaliniz olabilir aynı şekilde aventin emzikleride öyle..ilk aylarda avent emzik alıyorlar ama alınan emziğin devamı gelmiyor uretilmiyor aileler yeni emzik arayışına giriyor sıkıntı yaşanıyor bilginiz olsun demişti