eglantime1379 Daha bebeğimin kesesini görmedim 5 gün sonra göreceğiz inşallah ama benim kaşık ağırım çok ve aniden giriyor kırap gibi nefes alamıyorum batıyor ve karnım çok şişti arada agırıyor ve kaburgalarımın oraya batma oluryor gibi sindirim düzenim bozuldu ne yapmam lazım bebeğime bir şey olmaz demi bilen varmı yada basına gelen
MerveKoz Bende bir bucuk aylığım benimde kasıklarım da agrı ve batma oluyor doktorum bir süre normal olacagını söyledi endişe etme derim 🤗
eglantime1379 MerveKoz 😍😇canım benim o zaman tadını çıkarmaya bakayım bu günler güzel şeyler bebeğime kavuşmam için