Eda-5807 memu-2021 bızde 36+1 haftalığız çok ağırlaştık artık zorluk cekıyoruz yürümekte çok yürüdüğümde soldan bır Ağrı vuruyor benı kıtlıyor yolun ortasında napcam bılemedım
Esmayy388 memu-2021 39+1 den günaydın sezaryen günümü bekliyorum ama ara ara ağrılar oluyor ilk gebeliğim sanırım hafif yokluyor sancılar
memu-2021 Yokys bebekten sonra sıkılma oluyormu gercekten ya. Ben zann ediyorum ki yemek yemeye bile vaktim olmaz
Hello54 Ben 18+4 haftalığım şimdilik gayet güzel yaval yavaş alıyorum bir şeyler ilerde daha rahat etmek için. Malum sürekli zam geliyor zaten😅