Canım benim nerdeyse 3.5 ay hiç akıntım olmadı. Zaten 4. Ayıma girerken de adet oldum. Adet olana kadar ciddi kuruluk vardı bende emziren yeni doğum yapmış annelerde oluyormuş doktoruma sormuştum. 3.5 ayı geçtim yavaş yavaş akıntı başladı ve ben bunu heralde adet olacağım diyerek ona bağladım ki düşündüğüm gibi oldu. Tam 4. Ayıma girerken adet oldum. Sizin akıntınız nasıl bilmiyorum ama ben o kurulukta akıntı başladığını görünce direk adet olacağımı düşünmüştüm.