Ben 35 haftamdayım bebeim Karnim da cok fazla kasılıyor . Bugun muayene oldum bebeim geriye dogru kendisini kasmış ve goremedik ilk kez boyle bisey oldu ve doktor bu olay genelde down sendromlu oldugunda gozukur dedi bana yardimci olabilirmisiniz . Detayli ultrasonda falan oyle birseye rastlanmadi bu arada. Sadece fazla kasıliyor ve pozisyonu oyle gozukuyor