oznurack Hazalkaralar 7+3 de benim rahmim arkaya doğru olduğu için bebeğim küçükken sesi bulamamışlardı alttan muayene ile duydum ❤️
Yamacin-Annesi asilveyigit ama zamanin var 10 haftada bile gören kalp atışı duyan var ondan merak etme içini ferah tut
asilveyigit Yamacin-Annesi doktorlar üzüyor hemen dış gebelik olabilir dediler. Hcg cumartesi 29.5 tu bugun 530 olmuş
erdem_agah asilveyigit kese göründü mu. o zaman benim daha kese bile gorunmemisti.endise etmeyin henüz kalp atışı baslamamis zaten
erdem_agah asilveyigit bana da öyle dediler ilk gebeligimde sevinememistim bile. Hatta 3 aylik olmadan kimseye soylemedik ne olur ne olmaz diye. Ama gerçekten yersiz bir sekilde korkutuyorlar. Hcg degeriniz normal bir gebelik olduğunu gösteriyor