Alini benim 20 olduğu bile oluyordu ama doktorum asla normal karşılamadı, baya bir serum desteği aldım, kusmak zaten vücudu susuz bırakan bir şey 5′in üzerindeyse suyla desteklemeye özen göster 10′un üzeründeyse mutlaka serum al demişti acildeki doktor. Çok geçmiş olsun, 12+4 oldum şuan bu mesajı bile yeni kusmuş halde yazıyorum 🤣 geçmiyor, bitmiyor, hiçbir ilaç tam anlamıyla etki etmiyor bana delirmek üzereyim