Kızlar 35. Haftama girdim bugün sabahtan beri gazım olmamasına rağmen karnımın içi sol tarafım acayip acıyor öne eğilemiyorum yatamıyorum deli olucam. Doktoruma sordum normal dedi bebek hareketleri nasıl diye sordu, yavaşlama yok hareketli ama hareketleri canımı acıtıyor dedim normal doğum için verdiğim listeye devam et dedi ama ben çıldırıcam karnımın içi batıyor ayakta duramıyorum yaşayan var mı arada vajinama vuruyor ağırlık hissediyorum