Denizyildizii Kızlar 32. Haftadayim doktor bana magnezyum yazmadı. Burada çoğu kişinin kullandığını görüyorum. Talep mi etmek gerekiyor yada ne gibi şikayetlerde kullanılıyor gerekli mi acaba. Lütfen aydınlatın 😊
Tugce-ylds Denizyildizii bende 32 haftalığım canım yarın kontrolüm var ama doktoruma dicem şimdiye kadar bir sıkıntım yoktu çok şükür ama şuan bacaklarıma kramp giriyor sürekli sanırım magnezyum kullanmam gerekirmiş
Songul56 Denizyildizii magnezyumu genelde doktor kramp icin veriyor bu kisiden kisiye göre değişiyor eger sendede kramp falan oluyorsa doktorana soyleyip isteyebilirsin bide sade soda icmekte cok iyi oluyor kramp icin
Sevim1609 Denizyildizii canım magnezyum kramplarda veriliyor ama kasılma ve sertleşmelere iyi geliyor ben riskli gebelik olduğum için baştan beri kullanıyorum
Tugce-ylds Denizyildizii kramp için veriliyormuş evet bende de çok yok da soda içiyorum genelde ama haftada 1 2 kere olabiliyor verir mi bilmiyorum
Neclam321 Denizyildizii bende 34 haftalıgım bacaklarımda ağrı oluyor uzandıgım zaman yatakta sağa sola dönerken ben kendim istedim doktorun vermesini bugün uyumadan ilk kez içecegim insllh iyi gelir bende kramp olmuyor sadece ağrı var bklm sonuç nasl olck
Neclam321 Denizyildizii Olabilir Cnm gerek yoksa içme zaten soda iç sade hergün 1 tane senin için yeterli olur
Belacivciv Denizyildizii Bacağımda sürekli kramp oluyordu ve sağa sola yatmaktan yanlarım, kemiklerim ağrıyor o yüzden doktor magnezyum verdi. Ağrı ve kramplar için veriliyor genelde
Failknr Denizyildizii 25. Haftadayım kram girdiğini ( bir sabah bacağıma girdi ve 2 gün ağrısından basamadım üstüne)söyledim ve başladık magnezyuma
Pakizeninmelegi Denizyildizii merhaba ben de 21 haftalik hamileyim .Bayadır kullanıyorum çünkü karnim sertleşiyor kramp giriyor sancı giriyor değerlerde de düşük çıktı zaten magnezyum günde 2 kez içiyorum
Pakizeninmelegi Denizyildizii Denizyildizii 1 haftadır da bacaklarıma ve dizlerime ağrılar giriyordu cok kötüydü yani magnezyum eksikligindenmiş