Çocuğun kilolu olması iyi bir şey mi bilemiyorum sağlıklıysa zayıf olması daha iyi gibi bana göre doğduktan sonra mamaydi anne sutuydu zaten kilo alıyorlar . Yarın 38 hafta olucaz ve bebeğin kilosu geçen hafta 3800du kendiside epey iri bir bebek kafası 42 haftalikti yani normal doğum yapabileceğim bile meçhul oyuzden bırakın zayıf olsunlar kizceler illaki alırlar sonrasında :))