18_kuzey yaşamaz mıyım.. ilk haftalardı zaten hamileliğin verdiği bir bulantı vardı bir de üstüne bu bulantıyı yaşadım. Af edersin kan işiyodm bağıra bağıra kum döktüm benim bir de ağır bi enfeksiyondu kanımda da enfeksiyon çıktı. Yani ilk gebeliğim ama sanırım hayatımda çekmediğim acıyı çekmiştim.
çok şükür su içtikçe ki normalde sevmem çok su içmeyi ama geçsin diye o acıyla çok su içtim. zamanla sancılarım azaldı ve geçti çok şükür.
Bol bol su içtim bunun en büyük ilacı su. Su iç ve sürekli tuvalete çık anca öyle atılıyor . Rabbim yardımcın olsun :/