Guneyinannesi1 Doktorum magnezyum ilacı yazmıştı magnimore diye bi ilaç saglikocagina yazdiriyim dedim oda bana bunu yazmış kullanann varmi? Neden farklı ilaç yazdıki
Kestanesekeri Guneyinannesi1 ben de bunu kullanıyorum yemekten hemen önce suda eritiyorum içiyorum günlük 1 öğün
bebisim-_00 Guneyinannesi1 tadı çok güzel bunun portakallı gibi ılık normal içme suyuna at erit iç.ben hergun almıyorum valla ağrın sızın olmasın diye bu senin için bişey daha çok. Çok ilaç taraftarı değilim bazen kullanıyorum
Fatmanureser Buda magnezyum suda eritiliyor birde hapı var. Ben bunu içince midem bulanıyor hapını kullanıyorum bu daha iyi aslında
Nayhan Bende bunu kullanıyorum baya memnunum. Gece yatmadan 1 saat önce oda sıcaklığında 150ml su içine atıyorsun eriyince içiyorsun
Busrakose Bende önceden magosit kullanıyordum doktorum bununla değiştirdi sıcak ya da soğuk su farketmiyor iki türlü de eriyor tadı içilmeyecek gibi değil
Kykcirem Guneyinannesi1 Ay bana da doktorum magvıtal yazmıştı sağlık ocağında yazdırdığımda dimag verdiler onu kullandım
Zeyyyn Guneyinannesi1 bu normal yazabileceği ama magnımore reçetesiz alınıyor ondan direk eczaneden alıyorum ben