Zeynepp922 Doktorumun verdiği demir ilacını kullanamıyorum duodenol ismi söyledim ve değiştirdim oroferon ilacını kullanacağım aranızda kullanan var mı?
18_kuzey Zeynepp922 ben ilaç yutamıyorum oyüzden bana küçük tüplerde kan ilacı verdi içilebilir,tadı biraz kötü:( akşamları alıyorum
DDG Zeynepp922 bana doktorum yeni çıkan bir sprey verdi, biraz zor bulunuyor ama ben çok memnunum, ismi Nordaid Iron Sprey. Fiyatı biraz pahalı ama kabızlık sorunum olmaması için böyle dil altı sprey verdi ve çok memnun kaldım.
Songul56 merakliblog canlarim haplar genelde kabizlik yapiyor ben şurup olarak istedim ve kabizlik falan olmadi bida .
1999luanne merakliblog bnmkide bundan henüz yaşamadım kabızlık antibiyotik kullandığım için ama sanırım yavaş yavaş oluyorm of
gunesveguney merakliblog ayyyy benimde oydu ilk doktorum vermişti mahvetti beni sürekli kabızlık mide ağrısı çekiyodum yutmakta da zorlanıyorum en son dayanamadım bıraktım 1-2 ay kullanmadım başka doktora gittiğimde sidefer toz verdi internette de yorumları çok güzeldi ona başladım o kadar rahatladım ki şükürler olsun kurtuldum bu ilaçtan 😂
Zeynepp922 Ben de gyno da ishal yapti tam tersi bende bundan rahatsızım oroferon deneyelim bakalım hamileler de hiç duymamıştım dahiliye doktoru yazınca bir sorayım dedim
merakliblog Songul56 ben doktoruma danıştım değişiklik yapalım mı diye diyetini değiştir dedi şimdi biraz daha iyiyim bulantım azaldığı için sebze yiyebiliyorum🧿
Lulikli Canım ben ferplex fol diye bi demir ilacı kulanıyorum. Mide bulantımdan dolayı hap kusturuyor diye tüpler şeklinde olan bu ilacı verdi. Her tüpte günlük alınması gereken şurup gibi bi sıvı var. Tadı da şurup gibi zaten 😅