Akaannn Merhaba 12 gün oldu normal dogum yaptım içten de dış ta diksilerinin çok var 12 gün oldu hala iyileşmedim oturamiorum hala yanma ve bisey batiyo gibi oluyor arada sızlıyor niye bolenoldu acaba bilgisi olan varmi korkuyorum dikişler acilir diye
teletabi Akaannn dikişleri devamlı kontrol edin. Açılırsa farketmeyebilirsiz. Onun dışında iyileşme 6 haftaya kadar uzayabilitor normal bir durum daha çok yeni ve dikişiniz çokmuş
Nergis1903 Akaannn benimde ilk doğumda senin gibi oldu 10. Gün ayağa kalkabildim çok dikişim vardı sonra tuvaletimi yaparken içimden tompon düştü meğer unutulmuş ondan sonra rahatladım