Halide_70 Transfer sonrasından beri oksapar iğne yapıyorum göbekten. Ama göbek deliğimin sağında ve solunda (her gün farklı taraftan vuruyorum.) sertleşme kalıp gibi sertlikler var. Neden olabilir? İğne oraya denk gelirse içeriye girmiyor ve acıtıyor.
Adalina09 Halide_70 Apse yapmış bende de oluyor sürekli o sert yerlere degil de yan tarafına falan vuruyorum karnım.mosmor
sehrengiz_8 Halide_70 canım doktorum sürekli aynı yere yapma dedi Arada bacak ve göbek yer değiştiriyorum emilimi azalıyormuş
blueberyy00 Halide_70 iğneyi yapınca parmağınızla çok az üstüne basarsanız ovalamadan sadece ilaç dağılsın diye apse yapmasının önüne geçersiniz ilaç dağılır ve morarma ağrı gibi sıkıntı da olmaz 🌼 bende sizin gibi bir gün sağ bir gün sol yapıyorum tekrar sola geldiğimde mesela iğnenin yerinde eser kalmamış oluyor
Halide_70 Adalina09 o morarma başta çok oldu bende. O sertliklerde o morarma sonrası oldu, şimdi morarma azaldı ama sertlik kaldı. Yerini sürekli değiştireceğim artık. Faydalı olsun da 😇
Halide_70 sehrengiz_8 2-3 parmak mantığından dolayı sürekli sağlı sollu aynı yerlere geliyordu tabi. Değiştireceğim yerini mutlaka. Faydası olsun da bizlere yavrulara.
Halide_70 Aslihan2 alınmaması gerek diye biliyorum. Ucunu çıkarınca zaten bir iki damla çıkıyor ucundan. Hemşire çıkarma demişti havayı.
blueberyy00 Aslihan2 hava alttaysa bir iki vurup üste çıkarıyorum iğnenin kapağını hızlı çekersem ilaç çıkıyor bir iki damla kapağını çok yavaş çekip havasını çok yavaş alıyorum hiç ilaç çıkmıyor dışarı havasıyla vurunca daha çok acıyor sanki
Aslihan2 Halide_70 bende de çıkıyor ama icinde havada oluyor genelde alıyorum o zman ilac vs çıkmıyor dışarı anlamadm bu iğneden bisey 🤷♀️
whitedream Halide_70 Ya bende 5 aylık oldum bende de başladı o dediklerin göbekten artık vuramıyorum kol bacak gidiyorum ama fındık gibi şişmeye başladı vurduğum yerler 2 haftadır bide çok morarıyo şimdiye kadar yoktu böyle bişi 😕
Halide_70 whitedream kullananların tavsiyesini dinleyelim, zor bir süreç oluyor ama değer. Yukarıda güzel tavsiyeler geldi. Doktoruma sorup göbekten kola da geçebilirim, siz de bir danışın isterseniz. 😇