papatya56 o zaman iyi yapmışsın bacım doz ölçümü de yaptır bebeğin büyüyünce bebeğe yeterli gelip gelmediğine bakıyorlar ben yaptırmadım ama beni kan sulandırıcıya başlatmalarının sebebi sadece 1 tane sonuç kafamızı karıştırdı dediler. Benimki yetiyormuş gibi duruyor inşallah sağlıklı sıhhatli gebelikler geçirmeyi herkese nasip etsin allah yanı sıra bizleree..