Bi hafta sonra 8. Ay bitecek insallah. Bu kiz mi kuvvetli bilmiyorum sanki karnimi yarip çıkıcakmış gibi oluyo ya 😁ama bi yandan da sıkıntı veriyo yani aciyo da. Benim gibi olan var mi? Son aylara dogru bunlar biraz pasiflesiyodu sanki ben mi yanlış biliyorum😳