Mavi_bulut canım oda yapmiyacagim diyorsan hic mi hic onermem salon vs baska yerde inan bana cok kaba oluyor herkezin kendi tercihi ama eger kalabaligi sevmeyen kaba esyalari sevmeyen biri isen kesinlikle.onermem gozune batiyor insanin.. Oncelikle ben tecrube edindim normal besikde aldim park yatakda aldim hepsini denedim cocuklarimda en rahat ettigim hamaktı.. ve anne yani besik var chixconun onu bi dene yendioan zamani rahat gecer.. buyudukcede oda yapmicaksan yaninda yatirirsin ben oyle yaptim sen bilirsn yinede♡♡