prensesimveannesi Kızlar tek eksiğimiz pişik kremi ve ateş ölçer kaldı 😂 yeni doğan bebeğe hangi pişik kremini kullanabilirim 😊😊
Kamusbuglem prensesimveannesi bir sürü pişik kremi aldım bepanthol dalin uni baby destny mustela en güzeli benim en çok memnun kaldığım ve hala kızıma kullandığım Hamazinc eczaneden alıyorum hemen pişiği alıyor bittiği zaman koşa koşa almaya gidiyorum tavsiye ederim canım
Kamusbuglem prensesimveannesi ateş ölçerdr braun alından ölcer var bi sıkıntı yasamadım doğru ölçüyor