Kızlar ya 33+5 haftalık hamileyim kızım olucak Allah nasip ederse inşallah.
sorunun karnım midemden baya indi çok korkuyorum erken doğum falan olur diye doktor da bişey demiyor sizlerin de benim gibi aşağıda olan var mı? Sanki her an göbek düşecek gibi elimle tutuyorum yürürken..
☹️Allah’ım herkesi gününde sağlıklıca evlatlarına bağışlasın 🙏
