Sezaryen doğumda el üstünden açılan damar yolu acıyor mu bilgisi olan var mı acıdığını söylüyorlar ve ben damar yolu açma kan aldırma serum vs bunlardan çok korkuyorum içim kötü oluyor bayılacak gibi oluyorum illa el üstünden mi açıyorlar koldan istesek olmuyor mu acaba