Emosh1233 Merhaba ben 3 gunde asilama yaptirdim bugun erken gebelik testi yaptim silik cikti sonra kan tahlili yaptim 33.58 cikti yeni oldugu icin mi acaba gebelik varmi sizce
Elbet-birgun-kavusacagiz Emosh1233 3 gunmu oldu asilama olali eger oyleyse igne etkisi pozitif cikartmistir 15.gunu bekleyin kan icin
Enesinannesiyim Emosh1233 Yanıltmak gibi olmasın ama bazen aşınında etkisi olabiliyor değerlerde kaç gün sonra test yaptınız inşallah hamilesinizdir
La_Liberte Emosh1233 çok bilgili değilim bu konuda ama bir kaç yerde şöyle okudum; aşılamadan itibaren üç gün sonra ise aşılamadan dolayı bu şekilde çıkmış olabilir. Bence daha çok erken o yüzden adetinizi bekleyin. Umarım bebeğiniz sizinledir 😊
Beybisininannesi Emosh1233 aşılama hakkında çok bilgi sahibi değilim ama mantıken birşeyin oluşması döllenmesi en az 8 gün sürüyor muthemelen ilaç etkisinden betaniz yüksek çıktı. Az sabredin 🙏
nurunhayali Çok erken yapmışsın 🙇🏻♀️ En az 14 gün beklemen gerekiyor inşallah güzel sonuçlar alırsın
Cananyildiz Emosh1233 3. Gün çıkar mi hic canm ilişkiden 3 gun sonra test yapmak veya kan vermek gibi düşün daha rahme yerleşmemistir bile döllenme olduysa. Üzgünüm ama ignenin etkisi insallah zamanı geldiginde yani aşılamanın 12. Günü pozitifi görürsün