Merhaba arkadaşlar şu 1.5 senedir o kadar çok her kafadan bir ses çıktı ki. Artık neye inanacagimizi şaşırdık. Yok komplo teorileri yok yalan mı gerçek mi vs vs türlü türlü söylemler. Asi olmayi düşünmüyordum ama artık korkudan yettiyse yetti dedim doğumdan iki ay sonra gittim oldum artık. Bir sürü laflar var siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Başımıza getirdiler bir bela Allah sonumuzu hayreylesin inşallah. Yeni dünya düzeni ve komplo teorileri yok şuydu buyduu ne düşünüyorsunuz ? Şimdi de bir söylenti var çocuklara okulda test yapilabilirmis vs gibi ay artık bıktırdılar hayatı zehir ettiiler insanlara. Ne güzel gunlerimiz vardı bizim şimdi herkes birbirinden korkar oldu 😢😢😔