Mom54544 o zaman sami ulus beştepe ek binada yı Bi deneye bilirsin ben çok memnunum randevu almak biraz zor ama güzel hastane çünkü sadece kadın doğuma ve çocuklara bakıyor yeni doğan yoğun bakımı falan herşeyi tam doktorların ilgisi çok güzel her sorduğuna güzele cevap veriyorlar