Eda-5807 fuunda_3 ben 36+1 haftalığım 27 günüm var Doğuma bakalım ben sıze haber ederım doğurunca hastane hakkında 😂haftaya Salı’da sorarım bu konuyu
fuunda_3 Eda-5807 inşallah tatlım 😀 az kalmış senin sana o zaman hayırlı doğumlar sağlıkla gelsin bebiş😇 inşallah odaları da iyidir 😀😏
Mom54544 elfffglc Eda-5807 Bende salı günü gidiyorum sabah 9 bucukda Müslüme aslı Gürün e randevu bulabildim Fatma hnm Necati beye bulamadım
Eda-5807 fuunda_3 amın cnm darıısı basınıza olsun 😌 bakalım pnuda Doğumda gorcez 😌yengem orda Doğum yaptı temız olmasa odaları kötü olsa soylerdı takıntılı olduğu ıcınde bıda gıtmezdı hastaneye ama gıdıyor suan bakalım bızde deneyıp görücez 😌
elfffglc fuunda_3 odalarında duşa kabine kadar herşey var özel hastane gibi buzdolabı televizyonu hepsi var ve tertemiz
Eda-5807 elfffglc bende sabah erkenden gel dedı randevu alamassan bende alamadım hıc boş yok allahtan haftam büyük olduğu ıcın alıyorlar sabah gel dedı 😂 hangı doktor
elfffglc fuunda_3 kürtaj oldum Ocak ayında orda 2 hasta için odada tek kaldım pandemiden dolayı refakatçi de yoktu ama oda ferah ve özel hastane gibi temizdi çok memnun kaldım
elfffglc Eda-5807 baya memnun kalınan bi doktor geçen hamileliğimde de yanına gittim çok çok iyi bi doktor memnunum açıkçası 😂
Eda-5807 elfffglc ana bıtek benmı bılmıyorum yada hıc denk gelmıyor randevu alırken kaç numaralı odada bu doktor acep 😂Salı günü ona gıdeyım barı erkenden 😂
elfffglc fuunda_3 onu bilemem sormak lazım ama oda bakımından değerlendirdim ben gayet temiz ve geniş şuan için alınıyor mu bilmiyorum ilk zamanlar almıyorlardı refakatçi
elfffglc Eda-5807 Eda-5807 oda numarası değişiyor olabilir tam bilmiyorum ama Necati hançerlioğulları adı randevu bulmak çok zor ben 2 hafta önceden buldum
Eda-5807 elfffglc hıh bende hangısı boşsa ona gırerım😂 haftan büyük olduğu ıcın alırlar dedı doktor randevu bulamassan sabah erken gel dedı sen kaç haftalıksın