Arzumca34 maşallah peki şu an kaç kilo oldu bebeğiniz benim de normalde 38 haftalık olması gerekiyordu ama geç döllenme olduğu için 37 + 1 gözüküyor açıkçası kilo almasını çok istemiyorum çünkü çatı üstten basık benim 3 buçuk üstü olursa doğumu zor olacağını söyledi Doktorlar ama haftasını yakalasın diye biraz da kilo almasını istiyorum en son gittiğimde 3 kilonun altındaydı