Cicekkiz1 Kızlar bugün 33 haftalık olduk çok şükür. Az önce fatkettim ki 20 lik dişim çıkıyor 😐😐 hamilelikte 20 lik diş çıkaran oldu mu tavsiyeleriniz neler?
bsra46 Cicekkiz1 ağrı yapmıyorsa çıksın. Bende doğumdan sonra cektirmistim 40 im çıkmadan çünkü artık apse yapmıştı yüzüm şişmişti
Cicekkiz1 bsra46 teşekkür ederim 🤲şuanlık bişey yok patlamaya çalışıyor 😐😐 inşallah da zorlamadan çıkar 🤲🤲 sadece şişti ve azıcık ucu çıkmış köşeden dilime değiyor o kadar
bsra46 Cicekkiz1 ozaman sorun yok diyorum ya inşallah ağrı yapmaz benim dislerim ağrısız çıktı iki tanesi gömülüydü bu hamileliğimden önce ameliyatla çektirdim hepsini