Fsm ben kot pantolon giymeyi yaz başında bıraktım çok sıcak geliyodu ve daraltıp sıkıyodu🙈 şimdi asla içine giremem kendi kotlarımın. Ben biraz sıkıntılıyım galiba izmir çok sıcak olduğundan belki beli sıkı hiç bişeyi giyemiyorum, elbiseyle çok rahat ettim o yüzden. Ama hava serinliyo bakalım napıcaz☺️