38 haftalık sezaryen planım vardı fakat 1 gün önce suyum gelerek hastaneye gittim ve 5-6 saat sonra sezaryene alındım ameliyat esnasında bebeğimin kakasını yapıp yuttuğunu söylediler ne kadar aspire etselerde temizlenmedi ve kaka ciğerlerine yapışmış yoğun bakıma alındı yaş akciğer sendromu dendi sonra enfeksiyon gelişmiş şuan antibiyotik tedavisi uygulanıyor çevresinde veya kendinde böyle bir şey yaşayan oldu mu her gün süt sağıp götürüyorum