Smyrayldrm Kızlar covıd gecırdın bende ama agır gecırmedım grip gbı gecırdım suanda 10+3 haftalıgım doktora gidemedim daha sızce bebegı etkiliyormu covıd ayrıca kan sulandırıcı kullandım hem oksapar ıgne hemde ecopırın kullanıyrm doktora giden varmı kıxlar sızce etkılıyrmusmu??
adrmz54 Smyrayldrm çok geçmiş olsun bende şu an covidim kan sulandırıcı kullanmıyorum sizdeki belirtiler neydi ve kaç gün sonra belirtileriniz hafifledi acaba ya
melekylmzr Smyrayldrm bende şuan covidim 3.günüm kuzenim covid hemşiresi bebeği etkilemiyor antikorlu doğuyor dedi oksapara başladım ögrenir öğrenmez vücut ağrım çok oluyor benimde burnum tikali filan korkmayın inşallah rutin kontrol için gitmenizi öneririm bana doktorum karantinan bitince kontrole gel dedi sizin nasıl başladı ve devam etti acaba
Merve6hg Smyrayldrm Bebeği etkilemediğini duydum. Ama covid gectikten sonraki kontrolde doktorum tekrar ayrıntılı önerdi, bobrek genislemesi,kalp delikligi gibi rahatsızlıklar olabiliyormuş dedi ve dogum esnasinda bilinmesi gerekiyormuş. Korktum biraz
Mavi34 Smyrayldrm ben gitmiştim normal.cikmiati herşey doktorum solum sorunu ve çok öksürük yasamayanlarin bebekleri etkilenmiyor dedi. Ama covidden 2 hafta sonra tansiyon sorunu başladı bende alakası varmıdır bilmem
Smyrayldrm adrmz54 canm bende kokudan tad gıttı 2 gun snra gerı gekdı cok hafıf atlattım ben sukur ınslh sende oyke atlatırsın ben normalde de kullanıyrm oksapar kan sulandırıcı ıgneyı ama doktorunuza sorun bır kac kısı onmlı diyordu daha doktora gidemedim sızınkı kac haftalık
adrmz54 Smyrayldrm 29 haftalığım ben canım inssllah benimde şuan tat koku kaybim var çok hafif öksürük var başkada birşey yok inşallah böyle geçer..bu arada Covid bebeği etkilemiyor bebek kendi antikorunu uretiyormus inşallah sağ salim atlatiriz
Smyrayldrm adrmz54 yaa ınslh cnm bende dahaa gidemedim 2 tane oglum var bırı 2. Sınıfa gıdyo bırıde anasınıfına gidiyor onlardan ılgılnmekrn gidemedim bende anasınıfına giden oglum down sendromu 🧡 onun yanında duryrm 5 gun ondn sorum ddım allahım esırgesın cnm korkma bol bol su ıc c vıtamını ye ınslh atlatırsın bıran once allahım sıfanı versın ınslh cok gecmıs olsjn
Smyrayldrm melekylmzr cok gecmıs olsun cnm benım 8 haftalıktı kokudan tad gıttı oyle bıldım sonra pozıtıf cjktı ama ben grıp gıbı oldum cnm kokudan tad kaybım 2 gun ıcınde geri geldi hemn bıryerım agrımadı sukur cok hafıf atlattım cnm gdcm de cocuklarım var 2 tane okullar tam acildi onlardan ılgılnmektn gidemedim ınslh en kısa zamnda gıdecem kontrle cok tskler bılgılerın ıcın 🙏 allahım bebeklerimızı korusun cnm
Smyrayldrm Merve6hg benımkı daha kucuk 10+3 haftalıgım cnm oldugumda 8 haftalıktım yanı ınslh sorun olmadan atlatırız bu sureci cok sukur atlattım agır degıl cok hafıf gecırdım cnm ben
melekylmzr Smyrayldrm ben teşekkür ederim darısı biz gibi olan tüm hastalara okul yoğunluğu başka oluyor tabii ki kolay gelsin inşallah amin sağlıkla kucaklarımıza alalım 🥰
Yasemiiin 32+3 haftalık hamileyim 3.günüm kovit pozitifim. Bütün heryerim ağrıyor başım zonkluyor öksürmekten boğazım kanayacak. Çok ağır geçiriyorum parol nanee limon sıcak süt meyve falan tüketiyorum. İyi olmak istiyorum artık Dua edin bebeğime bişi olmax dimi 😢
Mavi34 Yasemiiin keçiboynuzu pekmezini karabiberle karıştır maçın kıvamında hergun 2 kaşık ye benim boğazı öksürüğü çok rahatlatmisti