Kızlar 36 haftalık gebeyim 16 günüm kaldı sezeryana ama adet sancısı gibi sancım var ve vajinamda acaip bir baskı var yattigim yerden kalkamıyorum. Kendi hastanem şehir dışında ve 2 saatlik mesafede. Eğer sancım vs olursa doktorum tarhi one çekecek. Normal doğum yapamıyorum malesef belimde fıtık var. Birde yumurtalıkta büyük kist var.