Asli1453 Oğlum 13aylik bugün farkettim sağ kasiginda yumurta gibi şişlik var ve sert dokununca biraz rahatsız oluyor endişelendim ne olabilir ki inşallah kötü birşey değildir pazartesi doktora götürecem ama korkuyorum.
MiniMiniKus Asli1453 Allah şifa versin İnşallah bir şey değildir aklıma fıtık geldi direk ama küçücük bebekte olur mu onu bilmiyorum Umarım bir şey çıkmaz haber verirseniz sevinirim
birtanesi Asli1453 büyük ihtimalle fıtık tır rahatsız olmuyor mu veya şikayet etmiyor mu benim oğlum daha 1 aylık değilken olmuştu😥😥 Allah şifa versin inşAllah
sosi5 Asli1453 muhtemelen fıtık benim oglumds iki taraflı fıtık var Google resimlerden bwkwbilirseniz ayırt edebilirsiniz ameliyat için kilosunu bekliyoruz
Asli1453 MiniMiniKus sağol canım çok endişelendim internette biraz araştırdım orda öyle yazıyordu umarım kötü birşey değildir doktora götürünce haber veririm
Asli1453 Denizyildizii yaaa korkuyorum canım inşallah öyle bişey değildir bugün farkettim daha önce bişey yoktu
Asli1453 birtanesi amin canım inşallah daha bugün farkettim daha önce olsa farkederdim ama bugün huysuzlandi endiseliyim korkuyorum
sosi5 Asli1453 6 aylik dogum yaptım ben kronolojik 3.5 aylik fakat su an düzeltilmiş 11 günlükler 3 kilo olmaları gerekiyor