Eylulgunes02 Birşey sorucam ya ilk hamileliğim daha bilgisizim sizlere sormak istefim yaşayan varmı diye. 6+1 de hastahaneye gittik kese oluşmuştu ama bebek daha oluşmamıştı erkenmi daha bilgisi olan varmı
Ccgdm Eylulgunes02 canım bende 6+2 de gitmiştim görmemiştik daha sonra 7+3 de gittim kalp atışı duydum
211212g Daha erken canım bende 6 haftalıkken sadece keseyi görmüştük 7+5 haftalıkken hem bebeği hem kalp atışlarını duymuştuk