Seldamm yorumunuz.çin teşekkür ederim bende normalde mamas papas kullanıyorum ama aşırı ağır 8 aydan beri onu kullanıyoruz 18 aylık oldu birde 3. Kattayız biz artık bebek arabasını çıkartmaya üşeniyorum kullanmyacaksak nşye var değil mi mecbur hafif bir şey bakıyorum o yüzden 😃