Koylu_guzeli bende bunu gördüm civildede vardı aynısı ama biri iyi diyor biri kötü diyor kafam karıştı . Ben hafif kolay taşınan bişey istiyorum. Birde seneye taşınacağız büyük bişey almak istemiyorum. Paramada yazık yani . Hangi beşik olursa olsun ömürlük değil bşr bilemedin iki yalına kadar uyur içinde. Ama herkes bişey diyo kafam karışıyor 🤔 ben bunu beğenmiştim ama kararsız kaldım yorumlardan dolayı🤷♀️