iremsenturk_16 çok geçmiş olsun ben de aynı şekilde kürtaj yaşadım 11 haftalık olması gerekirken 8. Haftada kalbi durmuştu, ayrıca bi de 5 haftalık bir kaybım vardı yine kürtaj olmuştum ondan sonra tekrar gebe kaldım doktoruma gittim iki düşüğü duyunca hemen kan sulandırıcı iğneye başlamamız lazım demişti çok şükür dokuz ay boyunca iğne kullandım ve kızımı kucağıma aldım bu beşinci gebeliğim ve yine iğne kullanıyorum, pıhtılaşma var mı diye bi baktırın bence